tisdag 5 maj 2009

Rockshow och rep...

Idag var det rockshow på schemat på kvällen och trots att vi repat nya saker hela dagen och jag var väldigt trött så var det underbart att köra för fullt igen. Jag gillar verkligen rockshowen och när jag får stå och göra Vintersaga så njuter jag... Det är en utmaning och en fröjd på samma gång!


Imorgon är en ny dag och då repas det igen och på kvällen kör vi musikalshow.
Förresten så har jag idag repat in "Jag är lapp", vilken jag ska köra i Westernshowen här uppe i sommar... VÄRT!!!

2 kommentarer:

Ågren sa...

Hoho! Klart värt! När går denna Westernshow av stapeln? Jag och Niklas är ju uppe två veckor i juni. Vore kul om vi kunde komma och se dig. :)

anniesauditorium.blogg.se sa...

Åååhhhh!!! "Jag är lapp" vill jag se!!! =) Förresten, jag hoppas att du tar en massa kort och sånt så att man kan få se lite bilder förr eller senare på vad du håller på med egentligen! =) Puss och kram! Förresten, jag har också börjat blogga minsann!=)