måndag 4 maj 2009

Vardagen är tillbaka...

Nu är det maj månad och jag är tillbaka uppe i Norrland, på Pite Havsbad. Här är allt som det var när jag för en månad sedan lämnade stället. Nja, det är ju en ganska stor skillnad, nu är det knappt någon snö kvar och när jag åkte hem 1:a april så låg det fortfarande kvar kanske 30/40cm...

Jag är tillbaka på jobbet och vi repar återigen, nu är det i och för sig nya saker inför sommaren som repas, men det känns som att det är det enda som görs här uppe i Piteå. Repetitioner och däremellan får man trycka in lite kvällsshower.

Snart kommer våren och grönskan på allvar här uppe och utanför mitt fönster, i ån, har jag ett and-par som jag tror om några veckor kommer få världens sötaste små ungar. Visst låter det härligt!! Jag menar, för er som är nere i södra sverige, så är ju snart hela våren slut...!!

1 kommentar:

David sa...

Åh vad fint. Miip miip! Eller hur låter små and-ungar? Tänk att förra året så var det strut-barn, nu är det and-ungar. Fint!