torsdag 14 maj 2009

Onsdag hela veckan....

Efter en helg med "barnarbete" och fars på lördagen, stor slapphet på söndagen och en shopping-trip till Piteå på måndagen så är nu veckan i full gång igen.
Igår gjorde vi en grym rockshow där till och med en barstol fick sätta livet till. Idag var det en musikalkväll med lite trötta artister, men det tror jag inte att publiken märkte något av. Det var dock en händelserik och rolig kväll då en av mina kära kollegor trillade raklång på rumpan i ett nummer följt av att en annan kär kollega tappade(/kastade) iväg micken rakt in i väggen, medan jag en den tredje kära kollegan, något förvirrade av allt ståhej, dansade vidare... Ja, så kan det gå när det är show!

Vi repeterar dock vidare och längtar tills det blir söndag och ledigt, men vaddå, först ska vi ha ytterligare lite mer rep och lite mer shower innan det blir helg. Härligt att man kan jobba så mycket och ändå överleva. Arbetsläger är ändå ganska roligt!!!

Ibland kan det kännas lite jobbigt....

2 kommentarer:

tjilla sa...

Du får inte lägga ut såna filmklipp där man inte får se hur det gick. Jag vet ju inte om jag ska tycka det är roligt eller bli förskräckt!

Morgan sa...

Jag ville ju bara visa på att livet kan vara jobbigt ibland. Det var ju hela meningen med klippet...
;-)