tisdag 10 februari 2009

Arbetslägret fortsätter....

Solig tisdag i Piteå, 10 minus och massa snö...

Ja, idag är det tisdag igen och min helg är över även för denna gång. Har inte gjort så förfärligt mycket, men igår var vi i alla fall inne i Piteå och tittade lite i affärerna. Jag köpte mig tre par nya strumpor så min shopping var inte speciellt spännande.

Nu är det dags att sätta igång och repa lite, eftersom förra veckan bestod av sjukdomar. Men tänk om man ändå vore en lika bra artist som Gulletussan.... då hade man inte behövt repetera så mycket. Vissa har det bara gratis.

Måste ringa herr Dröse idag, för han ville prata om framtiden någon gång under denna vecka så varför inte ta tag i det redan idag. Visst borde jag väl åka hem efter 31/3 och inte stanna kvar?!? Självklart!!! Kanske jobba sommar ändå?!? Ja usch vilka svåra val man ska ställas inför hela tiden.

Inga kommentarer: