tisdag 10 februari 2009

Oj... vad hände!?

Idag har herr Dröse ringt upp mig angående framtiden. Jag trodde att jag skulle bli erbjuden att jobba här uppe i Piteå i sommar och det blev jag ju i och för sig, men jag blev samtidigt erbjuden att stanna kvar här hela vägen. Alltså fortsätta efter 31 mars och vara kvar fram till 15 augusti. Det är väldigt lång tid... Det är ju roligt att ha blivit tillfrågad, men jag kan ju inte säga att jag i dagsläget tycker att det känns som en bra deal.

Jag längtar hem till David och till Göteborg. Inte på långa vägar så mycket som jag trodde att jag skulle göra, men saknaden av de nära och kära är väldigt stor...

Senast fredag ska jag lämna ett svar så har ni några synpunkter så skriv gärna en kommentar!!!

4 kommentarer:

tjilla sa...

Jag vill gärna ha dig här....men det är väl kanske lite egoistiskt av mig. :o)

Men gör så istället att du funderar på hur du känner dig nu, hur den här tiden varit och om du orkar med några månader till av detsamma.

Orkar du stannar du. Annars är du välkommen hit. :o)

Anonym sa...

Hej, vännen!! Uuuuhhh, va länge! Ni ses ju nästan aldrig! Fy, vad jobbigt! men detär klart att det är hedrande och smickrande och ett jättekul kvitto att få erbjudande om att stanna kvar. Men det är ju sannerligen inte värt vad som helst att få stå på scen... Eller? ;) hihi!
svårt.


puss och kram/Annie

Anonym sa...

'*´`'´'´''**'´´'´'´´

Matilda sa...

jag tycker att du ska sommarjobba och sen bryta kontraktet och åka hem. :)
kramelikramkram /M.