torsdag 10 december 2009

It's funny 'cause it's sad...

Nu har vi återigen repat klart. Denna gång har vi repeterat Michael Jackson...
Det kommer att bli en ganska rolig show att göra tror jag, men det ligger lite ångest i luften nu efter repetitionen. Och för min del finns det lite småpanik över att det är EN HEL MÅNAD kvar till premiären. Hur ska jag kunna hålla den färsk i minnet så länge?!?

Äääh, nu till det viktiga!
Mitt i allt repsnack måste jag kommentera Karen (i Will & Grace) - "It's funny 'cause it's sad!" Och anledningen till denna kommentar är två unga tjejer (ca 18-20år) som satt här på cafe Brasco nyss....

-"Öööh, varför gjorde ni slut då?"
-"Aaah... Men typ, jag bara gjorde de... vet inte riktigt varför... Bara gjorde de liksom!"
-"Men blev ni typ ovänner då da? Hatade ni varandra å så liksom?"
-"Ja absolut... Vi pratade inte på ett litet tag. Skitjobbigt!"

Måste vara jobbigt att ha ett så komplicerat liv!!

Inga kommentarer: