fredag 11 december 2009

Helsingfors och stora problem....

Nu sitter jag på hotell Marina i Helsingfors, vilket i och för sig är en vanlig företeelse när jag är här i Finland, men just idag är den fylld med stora problem.

Jag försöker nämligen kolla på senaste avsnittet av Bonde Söker Fru på tv4.play, men tyvärr har tv4 fått för sig att idag ska Morgan inte få kolla på detta utan vi meddelar att: "tyvärr är programmet inte längre tillgängligt för dig, eller så sitter du utanför Sveriges gränser och då är det inte tillgängligt för dig!" Det som är frustrerande med detta är att jag hittills har kollat på alla andra avsnitt just här på hotell Marina i Helsingfors, men idag är det tvärstopp.... Jag som är så nyfiken på hur det går för Per-Jörgen, Thilde och de andra....

Aaaaaaaaaaah!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej prins! det ska vi ordna! finns ett litet program som luras så att datan tror att du äri sverige och kollar. ses snart. puss!