tisdag 1 september 2009

Tisdag i Sthlm...

Tänkt att idag är det tisdag och vi har redan kommit in i september...
Jag har redan jobbat mer än halva min första period här på båten och vem vet, kanske kommer livet att få lite rutin och vardag nu.

På söndag kommer jag iaf att flyga från Helsingfors till Arlanda för att sedan sätta mig på tåget hem till Göteborg. Anledningen till att jag inte åker båten tillbaka till Stockholm är att den kommer att gå i docka nu i 16 dagar i Helsingfors. De ska bland annat renovera "Fun Club", där vi uppträder på kvällarna... och sen är det lite annat som ska göras..

Idag har jag tagit en låååång promenad runt om på söder. Suttit och läst Ondskan i en park och ätit sushi till lunch. Dagarna går ganska fort här på båten, men det kanske är så nu när vädret är fint och man kan gå ut när man är i hamn. Det blir säkert annat när det blir kallt och regnigt.

Ha det fint runt om i världen idag!!!

Inga kommentarer: