söndag 28 juni 2009

Pite Havsbad.

Nu bor jag för första gången i ett hotellrum här på Pite Havsbad och det är kanske inte det lyxigaste boendet jag bott i. Men å andra sidan så får jag ju bo själv nu i några dagar och det är faktiskt guld värt. Speciellt nu när vi repar igen och man känner sig väldigt mör på både morgonen och kvällen...

Åter till mitt underbara hotellrum. Utsikten från mitt hotellrum är kanske inte den finaste. Men om man tittar ut mot höger så ser det ju ganska trevligt ut. Lite stugor och i bakgrunden kan man faktiskt skönja havet.


Tittar man åt vänster så ser man stora delar av det avskyvärda hotellkomplexet...


Men bäst av allt, om tittar man rakt ut genom fönstret så ser man denna underbara syn...


Hoppas ni kan sova gott för det ska jag göra nu!

2 kommentarer:

Fredrik sa...

Näää, vafan! Stackare;)

Morgan sa...

Hihi... ja visst är det underbart!
Just nu är det iaf skönt att få bo själv och inte behöva bo trångt i en stuga tillsammans med alla andra grabbar....