tisdag 2 juni 2009

Bägaren är full...

Nu har mitt tålamod för rep tagit slut och jag är så trött på att repa att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Just nu vill jag bara åka hem och ärligt talat så skulle det inte göra mig något att inte komma tillbaka i sommar... Jag vill bara slippa allt och börja leva ett normalt liv, med energi att gå upp på morgonen utan att vara sur och irriterad över att inte orka något.

Idag sa jag rakt ut till herr Dröse att jag inte tycker att det är hållbart så som vi håller på och då fick jag till svar att han skulle ringa några samtal för att se om han kunde fixa någon annan för mig i sommar.... Härlig inställning till sina anställda måste jag säga. Istället för att lyssna och försöka göra något bättre så är det ju bara att försöka byta ut sina anställda tills man får ett gäng som sliter ut sig för ingen betalning och håller käften när de är missnöjda.... Hmmm... vore det inte bättre om han skaffade sig maskiner som går upp på scenen då?!?

Nåja, bitterheten kanske lyser igenom lite nu, men det är till detta läge som hans schemaläggning och hans inställning till sina anställda har drivit mig. Inte så bra, borde kanske ta mig ur karusellen innan det blir värre....?!? Svårt läge....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förstår vad du menar, konstig inställning. Han är väl stressad och vill inte förlora dig, han tycker ju att du är bra. Prova att prata med honom igen, kanske på tu man hand. Eller var de det du gjorde kanske?

Annie sa...

Är det värt det?