fredag 29 maj 2009

Även denna fredag tog slut!

Tänk att det redan är slutet av maj. På måndag börjar juni och det känns knappt som att livet hunnit börjat acceptera att det är ett nytt år, det vill säga 2009. Hittills har mitt år bara innehållit jobb och massa rep, när är det som det roliga ska börja? Antagligen börjar det roliga när jag bestämmer mig för att ha roligt. Vem vet det kanske är imorgon som det ska ske....

Tänk att JAG levt i över 10250 dagar, är närmare 30 än någonsin och just nu bor i Piteå sedan flera månader tillbaka. Dessutom är JAG förlovad och planerar att gifta mig nästa år. För er som hängt med i mitt liv ett tag kanske känner er främmande för denna person jag nu beskriver och undrar vad som hände på vägen. Och det enda jag kan säga är, LIVET, det var livet som hände MIG. Man vet aldrig vad som sker runt nästa krök, men det enda man kan vara säker på är att alla dagar förr eller senare tar slut.

Tänk att här är jag nu i Piteå, förlovad och snart 30, för tillfället lite sliten och trött, men jag känner mig ändå väldigt lyckligt lottad för jag har en fantastisk fästman, en underbar familj och de bästa vännerna man kan önska sig.

Och som bonus på det hela så börjar resten av mitt liv i morgon, resten av 2009 och det kommer att bli en underbar fortsättning!!

Inga kommentarer: