fredag 22 maj 2009

Ännu en tung dag...

Även idag har hemlängtan och trötthet gjort att dagen inte varit den bästa dagen i mitt liv. Jag har haft svårt att motivera mig till jobbet och det har känts som om jag lika gärna kunde packa mina väskor och åka hem nu. Jag känner mig ensam här uppe för tillfället. Vore härligt att få vara hemma i sitt eget hem ett tag och bara få vara, inte behöva repa och jobba hela dagarna...

Jag vet i och för sig att det kommer att vända, men just nu är det lite tungt så om ni vill och orkar kan ni ju alltid skicka lite extra tankar uppåt norr så kanske några når fram till mig...

Underbart att peppa sig lite med Alice, en underbar sångerska!


Men vill man gotta sig i sin olycka för ett tag så kan man ju alltid lyssna på Lill Lindfors ett tag, underbart låt och underbar känsla hos Lill...


Välj nu ett musikaliskt inslag och gotta dig i pepp eller olycka!!!

4 kommentarer:

Fredrik sa...

jag skickar lite positiva och peppiga tankar till dig, kram Morgan!!

Morgan sa...

Tack så mycket Fredrik! Känns genast mycket bättre. Hihi.
KRAm

anniesauditorium.blogg.se sa...

Tänker på dig ganska ofta faktiskt! =) puss och kram! Snart har du ett helt r, med en massa betydligt tätare och längre uppehåll i Göteborg! =)

Morgan sa...

Ja det ska verkligen bli helt underbart att få jobba och ändå ha möjlighet att vara en massa i Götet.
Tack Annie för tankarna, tänker ofta på dig oxå och längtar till att få träffa nästa lilla medlem i fam Bergman!!