tisdag 10 mars 2009

Ännu en måndag förbi..

Måndagar ska ju vara en ledig dag egentligen här uppe, men just denna vecka så har det lagts in en extrashow så jag har jobbat även ikväll. Det gick bra, men det var lite tungt då jag bara varit ledig en dag de senaste två veckorna...

Idag är också den första dagen då jag är "lead" här, så idag har jag skrivit scheman och kollat upp lite saker inför den närmaste tiden. Jag kommer nämligen att från och med idag vara Dröse & Norbergs kontaktperson gentemot hotellet här. Jag ska även hålla koll på att nivån på showandet inte sjunker utan snarare tvärt om höjs med tiden. Annars får jag sätta in extra repetitioner... ;-)
Jag tror och hoppas dock att detta förtroende och denna lilla extra arbetsuppgift inte kommer att ta så mycket tid och inte kommer att vara så betungande för alla kollegor vet vad som gäller och är ambitiösa.

Tiden rullar på fort här uppe, men jag längtar hem till Göteborg och David en hel del. Jag saknar ju självklart er alla vänner och familj väldigt mycket också. Men just nu längtar jag mest av allt efter att få träffa "lilleman" (Alexander, min brorson) som bara växer och blir stora killen.

Snart är det april och då kommer jag hem och hälsar på er allihop!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas den roliga katten kan pigga upp. Tänk att vi snart får ses på torsdag. Puss puss!

Matilda sa...

Jag saknar dig! Kram kram kram kram kram /M.