måndag 16 mars 2009

Äntligen lediga dagar...

Igår och idag är vi helt lediga, vilket inte borde kännas som en lyx då vi faktiskt ska vara lediga två dagar i veckan. Tyvärr så har det dock blivit så den sista månaden att vi knappt varit lediga en dag i veckan så det känns väldigt skönt och väldigt lyxigt att få slappa ordentligt. Igår satt jag i bubbelpoolen och på solterassen i flera timmar, vilket var hur gott som helst. Idag vet jag dock inte var som händer...

Kanske att jag på egen hand ska fira lite idag...!? Fira att jag har fått dela hela fyra år med min fantastiska fästman. Idag är nämligen dagen då vi för fyra år sedan bestämde oss för att bli ett par och tänk vad tiden rusar på. Det känns verkligen som igår vi firade vår första årsdag, men nu har det hunnit bli några stycken till.

På torsdag åker jag som sagt ner till Stockholm för att tillsammans med David gå på konsert och träffa vänner. Hur kan man på ett bättre sätt fira att man vill leva tillsammans?! Det ska bli helt underbart!

David, tack för att jag får vara en del av ditt liv. Puss på dig min allra finaste älskade prins!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Pöss!

tjilla sa...

Ni två är ändå för söta. :o) Tihi.