lördag 28 mars 2009

Besökstiden är över...

Nu har mor och far lämnat Piteå vilket är lite tråkigt, men det var underbart att få ha dem på besök. Vi har varit hemma hos Karin och Assar (svärmor och svärfar) i Nybyn och käkat middag. Varit inne i Piteå och käkat frukost på Ekbergs konditori. De har varit i Storforsen och kollat på den isbelgda forsen samt käkat lunchbuffé.

Låter som om vi inte gjort nått annat än käkat, men på kvällarna har de ju såklart varit och kollat på mig och mina kollegor när vi showat. Jag tror att de har haft en väldigt trevlig vistelse och de kommer nog att åka upp igen för att inspektera lite mer av norrland, men då kanske det blir på sommartid.

Vill inte ni oxå komma upp och hälsa på!? Iaf så kommer jag att vara här från och med 1:a maj igen... så boka resa!! ;-)


- "Ta hit ett askfat, annars trycker jag upp fimparna i röven på dig..."

Inga kommentarer: