onsdag 25 mars 2009

Besök i Norrbotten...

Tänka sig att nu är mor och far här på en liten semestertripp. Väldigt trevligt att ha dem här måste jag säga.

De kom med nattåget till Umeå i morse och sen bilade de resten av vägen. När de anlände till Pite Havsbad strax efter halv elva och då styrde vi vår kosa in till Piteå centrum för att käka en liten macka och dricka lite kaffe på Ekbergs konditori...
Till lunchtid for vi till svärmor och svärfar ute i Nybyn för att käka lunch.

Tyvärr går ju dagarna fort när man måste tillbaka och jobba på eftermiddagen, men vi hade en trevlig dag tillsammans.


- Tack, jag säger tack för att jag fick komma och sen så avslutar jag lappen med "ring mig!"

2 kommentarer:

tjilla sa...

Vad trevligt att träffa föräldrarna. Jag längtar lite efter mina...

Men snart kommer ju du hit! Woho! Och det är ju något att glädjas åt!

Puss!

Morgan sa...

Tackelitack!
Jippi yahoo yahoo!!

Jo, snart kommer jag hem och det ska bli väldigt trevligt och gott.