måndag 16 februari 2009

4 år...

Idag är det 4 år sedan jag nervös satte mig på spårvagn nr 7 från Siriusgatan med destination Valand. Jag promenerade nervöst upp mot Götaplatsen och Göteborgs konstmuseum några minuter sen och skickade därför ett sms för att meddela detta. Steg in genom entrén och möttes av en snygg student som hälsade lite spänt på mig och undrade om vi skulle hänga av oss ytterkläderna i ett gemensamt skåp.

Russinutställningen visade sig vara ett test för att se vad jag hade för humor och se, vips så har det gått fyra år. Vem kunde ha trott det när vi efter utställningen satt på café Teatergatan och fikade i timtal.

Tack David för dessa fyra år. Och tack för att du står ut med att jag jobbar så långt bort!

3 kommentarer:

Anonym sa...

fiiint mirgslan. kram till er båda! :)

tjilla sa...

4 år! Tiden går fort.
Nice! Grattis till er båda!

Kram Kram

Anonym sa...

Puss till min älskling som har velat vara med mig i fyra år. Hurra hurra! Två vindruvor som får åldras till russin tillsammans. Inte illa!