söndag 18 april 2010

Jag har, som tidigare nämnt, varit hos mina föräldrar denna helg. Det var vila, umgänge och arbete blandat under hela helgen, vilket fick ett bra slutresultat.

Helgens stora arbetsinsats utfördes idag, då jag och min mor (på mitt initiativ) borstade och krafsade bort så mycket mossa vi bara klarade av från taket på mitt barndomshem. Det var nervöst i vissa stunder då jag snubblade till lite lätt på takpannorna, men inga incidenter inträffade utan vi klarade oss helskinnade ner från taket med ett gott resultat.

Så här grann såg jag ut när jag stod högst uppe på taket...
Här kan ni se min mor några meter nedanför mig på taket. Lägg märke till vilken skillnad det blev efter dagens slitsamma övningar...

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra jobbat! Ett särskilt plus i kanten för att vi fick se den fina bilden med din Morganmössa.