söndag 7 mars 2010

Tänd, taggad och trött!

Igår kväll var jag på Labbås-revyns föreställning "Åra går!" och det var underbart, roligt och spännande att sitta i publiken och titta på denna föreställning. Jag har aldrig tidigare varit på den sidan om scenkanten, utan har under tre tidigare produktioner (2004, 2006 & 2008) varit på scenen tillsammans med dessa människor.

Jag blev TÄND, energimässigt, av att se dem. Det var ett stort glädjerus att se alla dessa trevliga och härliga människor in action.

Jag blev TAGGAD av att se dem och tummade på att om jag är kvar på mitt nuvarande jobb nästa år så ska jag vara med i produktionen igen.

Och jag är TRÖTT för jag har baaaara varit ledig 4 dagar efter att ha jobbar 26 och nu är jag påväg tillbaka till båten för att jobba 14 till...

Men jag hoppas och tror att energi-kicken jag fick igår kväll kommer att hålla i sig länge!
TACK LABBÅSREVYN!!

Inga kommentarer: