torsdag 22 oktober 2009

Färdig repat!

Äntligen är livet på båten tillbaka till nästan normalläge. Vi har iaf idag avslutat repet inför julshowerna som har premiär nästa period jag går på och jobbar. Så resterande 7 arbetsdagar är det bara jobb som gäller och det är väldigt skönt.
Det har gått väldigt över förväntan att repa in detta material, men just nu är jag så trött att jag knappt vet vad jag heter och ändå måste jag/vi upp och jobba på scenen ikväll. "The show must go on"!!!

Så från och med imorgon så blir det inte så många mer, "Just make it work!" eller "Come on, Baby Doll, just DO it!".

Ska bli skönt med lite fritid igen även om tiden på båten säkert kommer att gå lite långsamt nu de sista dagarna.

Nu ska jag gunga vidare här på sjön mellan Helsingfors och Stockholm!

2 kommentarer:

David sa...

Hurra hurra!

Stina sa...

fina fina morgan.. härligt att höra att du har det bra även om du är tröttis.. btw du har blivit utmanad av mig.. kolla min blogg.. stor kraaam