söndag 27 september 2009

Bokningarnas tid är här...

Jag vill först be om ursäkt till er, om ni nu skulle mot all förmodan sitta och tänka varför bilderna jag utlovat aldrig kommer upp, men jag har inte lyckats att lösa problemet mellan min dator och min mobil ännu. Förhandlingar pågår!

Nu till bokningarnas tid...

De senaste veckorna, framför allt den sista, har det varit den stora bokningstiden.
Det har bokats resor till London i början av november, Uppsala veckan därpå, sen julresa upp till Piteå. Det ska nämligen firas jul uppe i Norrland i år, tyvärr kommer jag ju inte att kunna närvara på självaste julafton då jag för första gången i mitt liv ska jobba denna afton av aftnar.. Men på annandagen kommer min flygkos att ställas mot Luleå med slutdestination Nybyn utanför Piteå.

Dessutom så har det bokats kapell, men detta förhandlas i detta forum någon helt annan gång....

6 kommentarer:

hilda sa...

men värsta värsta cliffhangern! ;)

Ågren sa...

Eller hur? Vi vill att "någon helt annan gång" ska infalla snarast! :)

Sandra sa...

...spännande värre!

David sa...

Jo men si! Hi hi!

Annie sa...

ÄNTLIGEN har det bokats kapell!!! Har det väl iofs gjorts innan också om jag inte missminner mig. Kan man lita på att det blir av den här gången, vänner!? ;) *SMACK*

Morgan sa...

Man får väl se om denna cliffhanger får någon uppföljning eller om bokningen kommer att förbli bokad, men en sak är ju ändå säker....

... i Helsingfors är det höst idag!!!