tisdag 18 augusti 2009

Båtlivet har börjat!!

Första repdagen är avklarad och tröttheten som befinner sig i min arma kropp just nu är stor. Livet på båten kommer inte att roa mig så hemskt mycket, men jag kommer med allra största sannolikhet att överleva det utan några större problem. Gillar man inte människor med mycket alkohol i kroppen, samt ett genuint ointresse för show så är nog inte ett forum som detta det bästa… Jag tror dock att jag kommer ha stor nytta av mina månader uppe i Piteå med en nästa obefintlig publik…

Idag har vi i alla fall repeterat in nästan hela ABBA-showen, så när som på en låt som vi ska spara tills imorgon. Ganska skönt att ha kommit så långt på fösta dagen, men jag ropar inte hej förrän jag vet hur mycket som sitter kvar tills imorgon när vi sätter igång igen.

Nu är det dags att gå iväg och titta på det arbetande teamet när de kör ABBA-showen. Får se hur mycket av koreografin som jag känner igen. Förhoppningsvis nästan allt!

Inga kommentarer: