lördag 11 juli 2009

Sista premiärerna idag...

Idag är det dags för de två sista premiärerna här uppe i Piteå. Det är först Schlagershow som gäller i afton och senare i natt är det Erotikshow...
När det gäller Erotikshowen får jag hoppas på att det kommer att gå vägen, då jag igår missade repet, det enda erotikrepet som var förlagt på scenen. Jag, David och Matilda var nämligen i Haparande igår och fick ett samtal strax innan 18 att vi skulle repa vid 18.30... ändrade repplaner av någon anledning. I och med att jag var 2,5 timma bort så var det inte så mycket att göra åt än att förlika sig med tanken om att det kommer att vara mer än spännande att köra showen ikväll då jag inte riktigt kan mina placeringar och steg på scenen....

Nåja, jag får leva på att vi hade Rockpremiär i torsdags och det gick väldigt bra och var hur roligt som helst!!!

Nu är det dags att börja arbetsdagen med att vara Sjörövar Hasse!!

1 kommentar:

David sa...

Håller tummarna för kvällen, tror att det kommer att gå fin-fint! Särskilt "pörrshövva"! Vi ses efter Jokkmokk! Puss!