torsdag 16 juli 2009

Några otippade videos....

Fick för några veckor sedan en länk skickad till mig på Facebook av en kompis. Det var en video från Youtube som var länkad... och detta gav mig en idé om att göra en serie inlägg om konstiga videos som gjorts genom åren. Så idag börjar vi med dessa.

Först ut är själva inspirationskällan:

Hur kan man tycka att det är en bra idé med alla denna nakenhet till denna låt??

En annan favorit som passar mitt nuvarande sinne och utseende:

´Cause I´m a blond

Kunde tyvärr inte bädda in denna, men den är väl värt ett besök, så klicka på rubriken här ovanför... Denna är mitt mantra just nu!!


Sen har vi ju alla otippade arobicspass av olika slag från 80-talet, men detta har ett litet speciellt inslag.. Vad har mannen i nattmössa med låten att göra??



Det var alla tre bidrag för idag!! Vad har ni för hemliga favoriter??

1 kommentar:

Ågren sa...

Min favorit är ju inte så hemlig kanske, men den här är helt fantastisk, hur många gånger man än ser den:
http://www.youtube.com/watch?v=wqc209-rwNI