söndag 21 juni 2009

Oj, oj, oj....

Här händer det saker, jag är under förvandling. Just nu sitter jag och har otrolig klåda i hårbotten och vet knappt vart jag ska ta vägen. Strax skall förvandlingen fullbordas och blekningen skall sköljas ur. JAG SKA BLI SILVERBLOND!

Jag lovar att återkomma med en bild till detta inlägg, men just nu får ni bara sitta och fantisera om hur galet det kommer att bli!

Återkommer imorgon med bild, då jag äntligen ska åka in till Piteå för att införskaffa en bluetooth-plupp till datorn så jag kan föra över lite bilder från mobilen!

2 kommentarer:

Annie sa...

Tro mig att jag ivrigt väntar på bilder!!! Inte pastill-lila färg då? ;)

Morgan sa...

Haha... nä inte pastell-lila. Det får vi lämna åt forntidens minnen...

Ska genast lägga ut bilder nu för idag har jag köpt mig bluetooth-saken.