tisdag 19 maj 2009

Stockholm, Göteborg och Helsingfors....

Från och med slutet av augusti så kommer jag att spendera en massa tid i alla dessa tre städer. Jag kommer att pendla från Göteborg upp till Stockholm för att hoppa på en båt och åka över till Helsingfors. Sen åker jag Helsingfors-Stockholm några gånger för att sen åka tillbaka ner till Göteborg och bara vara ledig. Så kommer det att hålla på i två-veckors perioder ända fram till juni 2010.

Jag har fått jobb på Viking Line, för TWA Production, och kommer att sjunga och showa (Abba och 80-tal) ombord på både Gabriella och Mariella. Varannan arbetsperiod på vardera båt.

Så här glad kommer du att bli om du åker med....

Känns väldigt spännande, men samtidigt lite skrämmande att ha ett så långt kontrakt. En mycket stor fördel med detta jobb är ju att jag faktiskt kommer att vara ganska mycket hemma i Göteborg, samtidigt som jag har tid att träffa er som bor i Stockholm.

Än har ju inte kontraktet och repmaterialet kommit, men det ska i alla fall vara klart ändå, så välkommen att åka båt med mig i höst och nästa vår!

3 kommentarer:

Fredrik sa...

Grattis!!

Ågren sa...

Grymt Morgan! Vad bra du är! Jag vill åka med. :)

anniesauditorium.blogg.se sa...

ÅÅÅÅÅÅÅHHH!! GRATTIS!!! =) =) =) Inte förvånad, men ack så glad!!! =) Ett helt år dessutom! Lite läskigt, men skööönt också att veta vad man ska göra! GRATTIS igen!!