onsdag 8 april 2009

Regn?!?

Vad är detta?
Idag hade jag ju planerat att olja in trallen som vi köpt och lagt ut på balkongen. Nu kommer jag ju inte att kunna göra detta för den måste ju vara torr när det görs.
Vad ska jag göra istället då?
Ja, vem vet, jag kanske ska byta namn istället? Eller kanske vara lägga till ett namn!! Ja det tror jag att jag gör. Jag kilar iväg till biblioteket och skriver ut en blankett och sen åker jag iväg till Ikea och tröstshoppar lite.

Glöm inte att Lill är en underbar kvinna... och denna härliga melodi går inte av för hackor. Den är nog bland det bästa som gjorts på en svensk schlagerscen!!

4 kommentarer:

Ågren sa...

Hoho! Jag hade planer på att olja in vår trall på balkongen hela förra sommaren, men det var alltid något som kom emellan... Vi får väl se om det lyckas bli av nästa år. :)

Tröstshoppning på IKEA skall aldrig underskattas. Hoppas du hittar nåt fint!

Morgan sa...

Jag hittade massa fina saker så nu känns det som om vi kommit långt på vårt "nya" svarta badrum...

D sa...

Tänk att vi har ett Lill-Lindfors rum!

tjilla sa...

Vad blev det för extra namn?
Och hur vågar du åka till IKEA utan mig! ;o)