måndag 5 januari 2009

Nytt år, "nytt jobb", nya möjligheter....

Det var ju verkligen ett tag sen jag skrev ett inlägg på denna blogg, men det är väl aldrig för sent att ta upp det igen. Eller?!?

Nu är jag i alla fall uppe i Sundsvall och jobbar. Jag repeterar in show för Dröse & Norberg och showerna kommer att köras på Piteå havsbad nu under vårvintern.

Jag har i och för sig varit här uppe i Sundsvall ända sedan 1 december egentligen, men det är nu det är igång på allvar. Tidigare har jag varit med i familjemusikalen Snövit, där jag spelat en mystisk dvärg. Konrad 7 som var en blandning mellan Blyger och Toker... Väldigt spännande!!

Men nu är det show som gäller och det är roliga, något skruvade shower. Dröse & Norberg gillar att ge publiken något nytt, gärna lite utmanande.... LÅÅÅÅNGT ifrån pretto-köret. Snyggt är för mesar!

Jag ska väl försöka att hålla bloggen lite uppdaterad från och med nu, men jag vågar inte lova något....

Välkommen tillbaka!!

Inga kommentarer: