fredag 16 januari 2009

Nu är det fredag och det är ju en härlig känsla i sig, men här måste "the show go on", så vi repar på och väntar på att det ska bli premiär. Det börjar kännas som om showerna sitter ganska bra koreografiskt nu, men det är fortfarande ganska mycket text och stämmor att sätta... men det känns ganska bra ändå.

Jag har varit ute och promenerat nu på morgonen efter frukost. Oj, vad kallt det var! Hörde att det var dryga 20 minusgrader och det är inte dåligt kallt det. Jag hade dock försökt att palta på mig ordentligt och lyckades bra med detta så det var skönt att komma ut och få lite luft och ljus, det finns ju tyvärr inte någon tid till detta under dagen. Nu är det dock dags att ge sig iväg till repet och sätta igång.

Jag hoppas att det kommer att flyta på ordentligt idag.

2 kommentarer:

tjilla sa...

Klarar du dig utan din vinterjacka som jag har här? :o) Såg den då jag städade igår. Du kanske har flera, annars kan jag ju skicka den. :o)

Morgan sa...

Klart att jag klarar mig. Nog för att det är kallt, men jag har faktiskt en annan påpälsande jacka så det går utmärkt!