torsdag 29 mars 2007

Vårvärme hemma och här....

.... här är det bara regn och rusk mest hela tiden. Kallt är det dessutom, så man har inte mycket för att vara på Mallorca.

Dessutom är man ju inte hemma, hemma i kära gamla Kortedala, i våran finaste lya. Med mina växter, mitt kök, min säng, mitt badkar och min blivande make.

Sist men inte mint så saknar jag mina underbara vänner som jag inte har varken tid, kraft eller energi att höra mig av till. Men jag hoppas att ni vet att jag älskar er och saknar er en stor massa!

Idag är en ledig dag och vädret är i alla fall helt skapligt, kunde ju varit som igår då det regnade in i vårat lilla pentry... Jättebra standard på byggen i Spanien, NOT!!!

Puss kram och kärlek.
//sjukling

2 kommentarer:

Annie sa...

HEEEEEEEEEEEJE!! Va härligt att höra från dig!! Guld att du har en liten blogg man kan titta in på och hålla sig lite uppdaterad! Bara 15 dagar kvar tills du får träffa din underbara och goda hälft igen! Jag tänker på dig ofta och hoppas verkligen att du har roligt, pentryt till trots.. ;) puss puss och kramar! p.s har också en liten blogg nuförtin.. MissyA.blogg.se D.s

tjilla sa...

Hej Vännen!
Vad kul att du har en blogg! Och ja det är inte lätt att komma ihåg att skriva i den. Var ett tag för mig med.
Snart är du hemma igen. Lite mindre än två veckor. Underbart! Vi får ha party!
Ha det bra och håll humöret uppe!
Kram Kram